Klacht: Geen ontvangst

op 26 mei 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Caiway heeft in Rhoon regelmatig storingen.
In postcode gebied 3162 en omstreken al dagenlangs dat zenders vastlopen en delen van een programma herhaald worden.
Ze zijn op geen enkele manier te bereiken.
Vandaag wederom storing de buurtapp staat rood gloeiend.
Van compensatie willen ze niets weten!

Als wij in Rhoon voor de zoveelste storing eens compensatie krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 31 mei 2021 om 14:18 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben vorige week een algehele storing op de interactieve tv dienst ervaren en u heeft als het goed is hierover ook een e-mail ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat dit is misgegaan, waardoor u niet heeft kunnen genieten van het tv-programma dat u wilde kijken.

De storing is op donderdag 26 mei weer verholpen. Wij sluiten daarom deze klacht. Mocht u toch nog problemen ervaren op interactieve tv dan kan dit komen vanwege wijzigingen die wij door moeten voeren om de achterliggende systemen te verbeteren. Bij deze werkzaamheden kan het gebeuren dat interactieve tv even niet goed werkt. We zullen er uiteraard alles aan doen om nieuwe onderbrekingen te voorkomen en horen dan ook graag van u op de klantenservice zodra er zich een verstoring voordoet.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Caiway Webcare Team

Heeft op 31 mei 2021 om 19:37 geantwoord

Ik probeer via alle wegen aanspraak te maken voor een vergoeding.
Vijf dagen geen of slechte verbinding is niet niks.

Alle klachten die gemeld zijn door D.f