Klacht: Geen ontvangst

op 08 september 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben dit seizoen hele slechte ontvangst elke keer valt het beeld weg. Dan denk dat de schotel niet goed staat maar dat is wel zo. Volgens de kast goede kwaliteit en niveau 78 tot 90 % en geen ontvangst. Dit hebben nog nooit gehad. We betalen elke maand voor ja met de korte achternaam .
We horen graag waarom er in Duitsland slechte ontvangst is.
Met vriendelijke groet,
B.F. van Schaik
Burgemeester Timmermanslaan 105 te Harmelen

Gewenste Oplossing:

Dat het opgelost wordt en dat het weer werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 10 september 2018 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Van Schaik,

Als eerst vind ik het erg vervelend om te vernemen dat u tijdens uw vakantie vaak te maken heeft gehad met slecht signaal.

Nu is het niet zo dat het per definitie slechter is in Duitsland dan in Nederland of welk land dan ook ( binnen Europa ). Maar het kan wel met andere zaken te maken hebben zoals bebossing of andere factoren die het signaal kunnen belemmeren.

Ik ben als eerst erg benieuwd welke ontvanger u in gebruik heeft en of u wel goed signaal krijgt op de gratis zenders, zoals bijvoorbeeld: 76 ( Tv Drenthe ), 80 ( BVN ) en 170 ( Bundesrat ).

Wat u tenslotte nog kunt controleren is de fysieke staat van de duo lnb en de bekabeling. Want met de signaalsterkte die u aangeeft zou er gewoon beeld moeten zijn. Dit kan in eens naar 0% zakken als er iets met de LNB of de bekabeling aan de hand is.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan verneem ik deze graag!

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Webcareteam Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Van schaik