Klacht: geen ontvangst

op 17 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik verblijf bijna permanent op een vakantiepark en we hebben hier tv van canal digitaal. In de afgelopen 4 maanden is het 3x gebeurd dat 2 tot 5 zenders niet te ontvangen zijn , meestal zitten daar ned 1,2 en/of 3 tussen (was oa erg fijn toen de EK uitgezonden werd!!) We krijgen dan te zien : een zwart scherm met een rode balk waarin staat Scrambled signal.
Het ergste is dat deze storing enorm lang duurt., ongeveer 4 tot 5 dagen.. Ik begin hier inmiddels flink van te balen, want tenslotte moet ik wel overal voor betalen. Canal digital kan ik zelf niet bereiken, op hun website zie ik nergens iets waar je een klacht kan indienen. Bij de receptie van het park, die de contracten heeft met Canal Digital kunnen ze mij ook niet helpen. Ze verwijzen gewoon terug naar CD. Het park begiont zich in Flevoland, Zeewolde, op de Wielseweg nr 3. I. Bosdriesz

Normale tv ontvangst en in geval van een storing dient zich binnen 1 dag opgelost te zijn

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 augustus 2012 om 14:50 geantwoord

Beste,

Om uw klacht in behandeling te nemen hebben wij meer gegevens van u nodig. Wij hebben u hier tevens een email over gestuurd.
Wij willen u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15ct per minuut). Zij kunnen u verder van dienst zijn.

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door flevonatuur24