Klacht: Geen ontbijt meer om kwart voor 10 bij La Place Alexandrium

op 29 augustus 2018 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Wij vonden het een gezellig idee om vanochtend met z’n 4en te gaan ontbijten bij La Place als een soort afsluiting van de vakantie. Helaas daar aangekomen, om kwart voor 10 terwijl het ontbijt tot 11 uur beschikbaar hoort te ziijn, was er bijna niets meer te krijgen. De eieren waren op, geen croissants meer, er lagen nog 3 broodjes en en een paar uitgedroogde plakjes kaas. Dat was het. Mijn man en onze kleindochter waren al aan een smoezelig tafeltje gaan zitten, ja helaas was ook dat niet in orde. We zijn net als zeker 8 andere personen weggegaan omdat ze bij La Place niets voor ons konden doen. Jammer, toch maar naar McDonalds dan………daar was gewoon alles nog op voorraad en zagen we ook een vriendelijk gezicht dat ons een smakelijk ontbijt wenste.

Als de La Place weer gezellig wordt, en er genoeg voorraad is. Ik denk zelf ook dat de (te jonge) mensen die er werken meer begeleiding nodig hebben. Zo als het nu is gaat ook dit laatste stukje van voorheen de VD verloren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jovomi