Klacht: Geen of te late bezorging

op 08 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds anderhalve week is het mis met de bezorging. Of veel te laat of geen krant. Het telefonisch melden is prima maar daar krijg je die dag geen krant door. Het probleem speelt bij meerdere klanten in de straat. Ik sprak de bezorger recent aan en vernam dat de krant te laat bij hem wordt afgeleverd. Graag uw actie in deze.

Als de krant conform contract uiterlijk om 7.00 uur in de bus ligt.
Bij niet leveren, de krant alsnog dezelfde dag wordt bezorgd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 februari 2018 om 13:29 geantwoord

Geachte heer Tollenaar,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij hebben een inspanning verplichting om de krant uiterlijk zeven uur bij onze abonnees te bezorgen. Wij begrijpen dat het vervelend is om uw krant te laat of niet te ontvangen. Wij kunnen de krant niet voor u na leveren,maar u mag wel van ons verwachten dat we de bezorgklachten met zorg behandelen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet,

BC-webcare Team

Bericht van Telegraaf

8 maanden geleden - Geachte heer Tollenaar, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak. Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorgt voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt. Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws. Wij hebben een inspannings verplichting om de krant uiterlijk zeven uur bij onze abonnees te bezorgen. Wij begrijpen dat het vervelend is om uw krant te laat of niet te ontvangen. Wij kunnen de krant niet voor u na leveren,maar u mag wel van ons verwachten dat we de bezorgklachten met zorg behandelen. Wij willen u daarom bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. met vriendelijke groet, BC-webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door P. Tollenaar