Klacht: geen normale afspraken te maken met Graydon

op 27 januari 2014 over Graydon in de categorie Incassobureaus

Ik heb een achterstand ivm zorgverzekekering bij Unive.
Nu had ik geen vaste woon en verblijfplaats en is post niet goed terecht gekomen. Dus wist ik niet wat er open staat en hoe ver het in stadium is enz…
Heb begin nov. contact gehad met Unive en die gaven aan dat ik het moest oplossen met Graydon.
Ik gelijk netjes mail naar Graydon uitgelegd wat het probleem was, dat ik graag een regeling met ze wil treffen en wil weten wat mijn openstaande bedrag is.
Heb speciaal mail gestuurd omdat er telefonisch dingen mis gaan en gemaakte afspraken niet genoteerd worden door de medewerkers. We zitten nu eind januari en de enige reactie die ik heb gehad is: wat is het dossiernummer? netjes toegestuurd daarna meerdere mailtjes gestuurd of ze willen reageren op mijn mail.Zelfs mijn moeder heeft mail gestuurd ook alleen vraag wat is contract nummer daarna niks meer dit was 2 weken geleden. Wel ineens een brief in de brievenbus met 53 euro extra administratiekosten bovenop het bestaande bedrag en dat ik het met 5 dagen moet oplossen.
De brief is ook pas na die 5 opgegeven dagen binnengekomen, de brief dateerde van 5 dagen eerder.
Hoe kan iemand daar nu wat mee al maanden bezig netjes op te vragen wat het openstaande bedrag geen reactie maar wel even het openstaande bedrag verhogen.
Dat is toch geen manier om met mensen om te gaan. Ik snap dat ik moet betalen maar als ik vragen heb over hoe en wat moeten ze het wel beantwoorden anders kan je het niet begrijpen en oplossen. Ondertussen krijg je wel steeds meer problemen, hoe moeten mensen zo uit de problemen komen die ze krijgen omdat ze hun baan verliezen geen woning meer kunnen betalen en ook hun vasten lasten niet. Graydon zorgt er zo alleen maar voor dat mensen nog verder in de problemen zakken.

Als ze maar even contact met me opnemen en dat we samen een oplossing kunnen zoeken zodat vedere kosten en problemen voor mij uit blijven. reageer een keer op een mail.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Graydon over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Graydon een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

3 jaren geleden - 3-2 heeft Graydon een reactie gestuurd naar Mw. van de Beek. Excuses zijn aangeboden door Graydon voor het late reageren. Tussen Graydon en Mw. van de Beek is inmiddels een betalingsregeling afgesproken.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Graydon in behandeling genomen

Heeft op 04 februari 2014 om 07:45 geantwoord

Heb een reactie gekregen op bovenstaande klacht. vorige week na deze klacht een brief gekregen voor een betalingsregeling. Maar helaas staan daar geen antwoorden op mijn gestelde vragen via de mail en ook de extra incassokosten zijn niet weg gehaald. Dat dingen tussen wal en schip vallen bij het bedrijf is prima maar ga geen extra kosten bij de persoon in rekening brengen. zolang ik dit moet betalen is mijn probleem niet opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Graydon beoordeeld.

Graydon

Heeft op 12 februari 2014 om 08:04 geantwoord

3-2 contact opgenomen met de unit die verantwoordelijk is voor de afhandeling Zorg. Mw. van de Beek een mail gestuurd met daarin onze excuses voor het late reageren. Inmiddels is er op 28 januari jl. een betalingsregeling met Mw. van de Beek getroffen.

11-2 heeft onze afdeling incasso Zorg per mail een reactie gegeven op de door mw. van de Beek gestelde vragen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Graydon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door loulou84