Klacht: geen normaal antwoord op bellen

op 19 februari 2018 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg flanderijn niet normaal aan de telefoon.
ik vraag hoe ik een betaal regeling kan treven ik word per direct naar de site gestuurd sorry maar ik wil toch echt even weten hoe en wat en wat het minimale is wat ik kan aflossen.nu ben ik al geen voorstander van deze deurwaarder omdat ze erg onvriendelijk zijn aan de telefoon en ze zijn grof plus moeilijk te bereiken bah.
ik snap dat ik een schuld heb met VGZ dat is me duidelijk maar om uitleg nee die krijg je niet.
ik ga ze aanmelden bij de KVG ik kan niet anders dan dat te gaan doen.

Gewenste Oplossing:

als VGZ de opdracht bij een andere deurwaarder legt en niet bij deze gasten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R Stoop