Klacht: geen nieuwe office-licentie bij retour nieuwe computer

op 16 augustus 2016 over Microsoft in de categorie Software

Na de aanschaf van een nieuwe computer heb ik voor 79,99 euro een licentie gekocht voor MS Office 2011 Home and Student voor één mac-computer. Binnen een week na het installeren van dit programma heb ik de computer retour gebracht vanwege traagheid. Op mijn nieuwe computer kan ik de licentie niet gebruiken omdat deze al in gebruik is genomen. Telefonisch is mij verteld dat ik geen nieuwe licentie krijg. Het enige dat mij is aangeboden is een nieuwe licentie voor 30 euro, die ik alleen kan betalen met een creditcard. Ik ga hiermee niet akkoord, ten eerste omdat ik weiger 30 euro extra te betalen en ten tweede omdat ik niet in het bezit ben van een creditcard.

Volledige teruggave van het bedrag van 79,99 of een gratis nieuwe licentie voor een willekeurige versie (vanaf 2011) van MS Office voor mac.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SammieTarenskeen