Klacht: Geen nacht rust meer ,waar haalt Schiphol het lef vandaan

op 03 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Van af vijf uur in de morgen kwamen er tien vliegtuigen achter elkaar boven mijn hoofd aan ,dus slapen was over ,dit is nu al weken aan de gang, wat doe jullie met een klacht ,,, niets,,,,
Schiphol moet groeien en de mensen er om heen moeten dood dan kan Schiphol nog meer groeien,maak heel Nederland Schiphol ,dat willen jullie toch, koop ons dan maar uit ,beter dan dat die krengen iedere vijf minuten over mijn kop scheren, een schande zo als Schiphol,zich op steld tegen de burgers en de haag kijkt toe hebben er toch geen last van.
Nu half twaalf kan je gaan slapen maar iedere normaal mens hoop ik toch dat ze deze tijd werken ,hoe kan je werken als je gee;nachtrust meer hebt ,graag een oplossing van jullie,
Hoor dus nog van jullie wat ik moet doen om gewoon te kunnen slapen
Fijne dag Charlotte huisman keur

Als Schiphol de normen en waarden weet hoe ze met de burgers ommoeten gaan,of geef ons allemaal een pilletje zodat jullie van heel Nederland Schiphol kunnen maken.
Ook de regering is niet wijs dat ze dit allemaal toestaan,bedankt hoor!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bghuisman