Klacht: Geen menselijkheid bij Segoria!

op 05 februari 2018 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had tijdje terug wat gekocht en had het vergeten te betalen en daarna heb ik een groot auto ongeluk gehad, waardoor ik ook dagen in ziekenhuis moest blijven. Mijn auto was totall los en zelfs de kranten hadden een artikel over mijn ongeluk. Daarna heb ik de hoofdsom betaald zonder te zien dat er een incasso was. Ik heb daarna Klarna gebeld en zij zeiden dat ze hoofdsom hebben ontvangen. Ik krijg van Segoria een incassovordering, ik bel en ik geef aan dat ik niet 39€ extra wil betalen omdat ik gewoon niet de mogelijkheid had om te betalen/post te openen. Antwoord is; ik begrijp het maar is niet gegrond.

Pardon? Wat voor menselijkheid is dit?? Moest ik alleen dood zijn om de vordering niet hoger te maken?

Gewenste Oplossing:

Ik heb de hoofdsom al betaald. Ik wil verder gewoon niks meer hoeven te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 07 februari 2018 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ozturk,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw vragen te beantwoorden.

Voor verdere vragen over het ontvangen bericht kunt u uiteraard per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Ozz1122