Klacht: geen melding van kiala ontvangen

op 26 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aankoop gedaan via een particuliere verkoper op Marktplaza. Ze mailde mij dat het pakket verstuurd was via Kiala, maar na een week geen melding ontvangen te hebben dat er een pakket onderweg was, vroeg ik haar om ‘bewijs’. Ze mailde mij het ticket met haar en mijn naam die op het pakket gekleefd was. Aangezien ik er via de site van Kiala niet in slaag om meer informatie te vragen, probeer ik het op deze manier.

Gewenste Oplossing:

ik zou mijn pakket graag ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wurliecurlie