Klacht: Geen melding niet ingevulde verplicht in te vullen velden

op 25 februari 2018 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer een TIP dan klacht.
Tijdens het wijzigen / aanvullen van een reeds bestaande account bleek het niet mogelijk om de wijzigingen op te slaan. Ruim 1 uur gezocht of er een instelling dit zou kunnen blokkeren, maar zonder resultaat. Blijkt achteraf dat er 1 verplicht veld niet was ingevuld en daardoor konden alle wijzigingen niet worden opgeslagen. Even een melding dat de pagina met verplicht in te vullen velden niet compleet is, zou UREN kunnen besparen.

Gewenste Oplossing:

Als er een melding zou versschijnen zoals hierboven beschreven. Trouwens heel gebruikelijk op vele sites.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LinkedIn Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LinkedIn Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea Rijsemus