Klacht: geen map

op 11 oktober 2016 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 26 oktober 2016 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat vervelend om te horen dat u onze map al weer 6 weken niet heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij gaan met uw gegevens uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de map weer gaat ontvangen, zoals u van ons gewend bent.

Alle klachten die gemeld zijn door pina190