Klacht: Geen lid meer

op 06 juli 2015 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Hallo ik kreeg een actie dat ik voor €2 elke maand 10 durex condooms thuis gestuurd kreeg.
Ik keek op mijn rekening en zag dat er ik plaats van afgescheven €12.95 werd afgescheven. Ik wil geen lid meer zijn van jullie en ik hoop dat dit snel word opgelost.

Als ik geen pakketen meer krijg en geen lid meer ben. Ook graag verontschuldiging voor het oplichten en geld trug

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:12 geantwoord

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af.

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Jasmijn
Klantenservice Online Product Service

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha.veeren.x