Klacht: geen licentiecodes ontvangen, geen reactie op email vragen

op 05 oktober 2017 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb boeken met digitaal lesmateriaal besteld. Heb twee Bundle accounts vanwege twee scholen, maar de materialen staan op 1 bundle account zodat op het andere account niet de aankopen zijn te activeren. Ook licentie codes worden niet gegeven, zodat je het digitale lesmateriaal ook niet rechtstreeks op de website van de uitgever kan gebruiken. Kortom, wel betalen, geen support.

Gewenste Oplossing:

Als het digitale lesmateriaal direct op het Intraquest of Schoolportaal beschikbaar is, zonder in te moeten loggen via Studers en Bundle vanwege de omslachtige manier van werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 18 oktober 2017 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dschijve