Klacht: geen levering-wel betaald

op 25 februari 2020 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 09 maart 2020 om 17:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Caryl,

Het spijt ons te vernemen dat uw bestelling wederom niet is aangekomen. Deze is namelijk voor een tweede maal verzonden nadat u heeft bevestigd dat uw adresgegevens correct zijn.

Aangezien de levering naar uw adres kennelijk niet goed verloopt, zullen wij overgaan tot terugbetaling van de afkoopsom.
Onze excuses voor het ongemak.

Met goede groet,

Seval
Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nodeal666