Klacht: Geen levering van kaarten

op 07 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb 4 kaaren geboekt voor de show van Freek Vonk op 28 december. Nu begrijp ik uit mijn mailwisseling dat ik een inspanningsverplichting heb gekocht. Zij gaan hun uiterste best doen om kaarten te leveren. Ik heb dus geen kaarten en hoor 3 uur van te voren of ik wel kaarten krijg. Op de website kan ik hier niets over vinden. Ik vind de website misleidend. Het lijkt of je tickets koopt maar je koopt een inspanningsverplichting.

Als de kaarten geleverd worden of het geld wordt terug gestort.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 07 juni 2016 om 15:05 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wellicht heeft onze emails niet helemaal goed begrepen. Zoals aangegeven heeft u een alternatief aangeboden gekregen waardoor u op dit moment eerder in het bezit kan komen van kaarten. Wenst u daar echter geen gebruik van te maken, dan wachten wij op de regulier levering van onze leverancier, welke een week voor aanvang bij ons binnen zal komen. Het is dus volstrekt onjuist dat u GEEN kaarten zult ontvangen. Wij zullen ons in de tussentijd inzetten om het leveringsprocess te versnellen.

Bericht van Ticket tribune

7 maanden geleden - Geachte heer of mevrouw, Zoals aangegeven is dat SLECHTS EEN UITERSTE. U gaat gewoon op tijd uw kaarten ontvangen, zoals wij nu al meerdere malen hebben aangegeven. Wij proberen u slechts tevreden te stemmen om u eerder kaarten te kunnen geven. Blijkbaar is dat voor u echter niet mogelijk. Jammer dat wij u hier niet blij mee kunnen maken, maar nogmaals, uw kaarten worden een week voor aanvang aan u geleverd. Wij danken u enorm voor uw geduld.

Heeft op 07 juni 2016 om 16:06 geantwoord

U begrijpt dat ik na het lezen van 339 negatieve reviews over tickettribune (toets maar in op google) bijna net zo sceptisch ben over de levering van de kaarten als dat u cynisch bent in uw mail. Ik verzoek u het geld terug te storten zoals ik heb voorgesteld. (de administratiekosten mag u houden) Ik loop niet graag het risico om met twee huilende kinderen te zitten die niet naar hun geliefde Freek kunnen. Dank u voor uw geduld en vooral begrip.

Alle klachten die gemeld zijn door Ashleynolten