Klacht: Geen levering van de bestelde producten

op 07 januari 2015 over Max ICT in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zelf ben ik een ondernemer en dus eigenaar van een bedrijf, een ICT bedrijf in dit geval.

Op 17 december 2014 een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Ik was op de hoogte van de slechte recensies maar toch de gok gewaagd en dit bedrijf een kans gegeven. Grootste fout ooit, dit bedrijf is zijn bestaan niet waardig.

Max ICT is met stip het slechtste ICT bedrijf waar ik zelf ooit een bestelling geplaatst heb (dit zijn er tientallen geweest). Zoals hierboven vermeld op 17 december 2014 een bestelling geplaatst met 3 relatief simpele producten (Videokaart, externe harde schijf en een muis). op de 18e kreeg ik netjes een email dat de bestelling in behandeling was genomen. De producten zouden met 2-3 dagen geleverd worden.

Op 25 december wegens geen enkele reactie noch verzendbevestiging, een email gestuurd naar Max ICT met de vraag of zij iets meer wisten van mijn bestelling. Tot op heden geen reactie! Op 5 januari het bedrijf gebeld in de hoop dat ik inzage kreeg in mijn bestelling. De jongeman aan de telefoon zou het uitzoeken en mij een e-mail sturen, vandaag 7 januari de beloofde e-mail ontvangen.

Tot mijn schrik is er tot op heden geen enkel idee wanneer de bestelling verzonden wordt noch dat er überhaupt een voorraadstatus is. Als antwoord heb ik besloten de gehele bestelling te annuleren en nooit meer zaken te doen met dit vreselijk slechte bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Graag het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Max ICT

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Max ICT nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Max ICT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Max ICT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Max ICT

Heeft op 02 mei 2016 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 mei 2016 om 08:42 geantwoord

Nee niet opgelost. Prutsers

Bericht van Max ICT

1 jaar geleden - Beste Menno, Bedankt voor uw reactie. Had u al eens eerder bij onze administratie gevraagd om de openstaande creditnota uit te laten keren? Als zakelijke klant, bestellend op rekening, worden alle creditnota's ter verrekening klaargezet. Ik heb onze afdeling administratie verzocht de creditnota zo snel mogelijk uit te laten keren, hiertoe hebben zij echter nog wel uw rekeninggegevens nodig. Deze zal ik in een separate e-mail bij u opvragen. Met vriendelijke groet, Customer Service Max ICT B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door M3NN0