Klacht: geen levering tab a

op 09 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag 9-8-2017 kreeg ik om 12.58 een sms met de tekst dat de koerier rond 13,25 zou langs komen om 14.30 was er nog steeds niets ik ging op de site kijken en tot mijn stomme verbazing stond dat de opdracht niet uitgevoerd is daar het adres niet zou kloppen nou das lekker ik weet echt wel waar ik woon hoor de koerier is op het verkeerde adres gaan staan namelijk in s,gravezande dus even uitleggen er is een maasdijk in s,gravezande en er is een maasdijk in maasdijk en in die laatste woon ik heb gelijk gebeld naar jullie en een vriendelijke dame heeft me te woord gestaan en die vertelde me dood leuk dat ik een nieuwe afspraak moest maken slechte zeer slechte zaak ik heb geen fout gemaakt dat heeft die koerier en nu mag ik voor straf weer een dag thuis gaan zitten hier baal ik vreselijk van heb er geen woorden voor het is de eerst en tevens de laatste keer dat ik gebruik maak van deze koeriers dienst
vriendelijke groet ingrid hageman
MAASDIJK 40 a
2676 AE
MAASDIJK MAASDIJK MAASDIJK

WANNEER MIJN TAB A WEER BIJ MIJ THUIS IS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door INGRID HAGEMAN