Klacht: geen levering, slechte klantenservice

op 10 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weken wacht ik op levering van een bestelling via Decatlhon. Die bestelling is volgens Decatlhon al op 12 juni binnengekomen bij Dynalogic, maar de levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden. Tot vier keer toe is de levering op het allerlaatste moment afgezegd via de mail. Zelfs pas een uur van tevoren. Heb al tot twee keer toe een klacht ingediend, meerdere keren met de klantenservice gebeld a 45ct per minuut. Slechte klantenservice en erg onvriendelijk. Verzoek tot terugbellen ingediend, maar daarop ook geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Graag per direct levering! Het betreft een verjaardagscadeau voor mijn kinderen, maar die waren een maand geleden al jarig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hogewind-Wolters,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: https://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door levering dynalogic