Klacht: geen levering ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 5 maanden geleden gebruik gemaakt van een actie waarin de eerste keer levering van het boekenpakket alleen verzendkosten in rekening zou worden gebracht. Daarnaast was de reactie niet tijdig en had ik niet meer gerekend op een contactverzoek. De toezegging die gedaan is, is levering rond 5 oktober 2017. De levering heeft niet plaatsgevonden en de eenmalige machtiging is reeds afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Beëindiging van het abonnement per direct. Het in gebreke stellen van het niet leveren van de producten. Het betaalde bedrag van €5,95 (afgeschreven op 12 oktober 2017), heb ik terug laten boeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kinderplezier.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kinderplezier.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kinderplezier.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kinderplezier.nl

Heeft op 26 oktober 2017 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Marije,
Wat vervelend om te horen dat het pakketje niet is aangekomen. Hij is hier wel verstuurd en is ook niet retour gekomen (wat normaal wel gebeurd wanneer een pakket onbestelbaar is). Helaas kan dat voorkomen.
Ik zie dat we wel het juiste adres hebben (De Wâl 23, 9269 RA in Feanwâlden), dus daar kan het niet aan liggen.

Wat jammer dat je ons niet de mogelijkheid biedt om het falen van de bezorgdienst op te lossen en je een nieuw pakket te sturen.

We hebben het abonnement nu beëindigd.
Mocht er nog iets onduidelijk zijn kun je contact opnemen met www.kinderplezier.nl/contact.

Onze excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door 57723 of 196901