Klacht: Geen levering maar moeten wel betalen

G. op 30 augustus 2023 over Zwaluw Comfortsanitair in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zwaluw comfort sanitair levert niks maar verwacht wel dat je betaald! Ze berekenen meer dat 1000 euro voor muur panelen terwijl deze qua inkoopsprijs niet meer dan 200 euro kosten, idem voor de vloerdelen. Met een eerste aanbetaling van euro 3500 is de badkamer al volledig afbetaald, dan blijven ze nog zeuren om een 2e aanbetaling van meer de 5000 euro, wat gaan ze hiermee doen, shoppen in. Milaan of naar de hoeren ?

Gewenste Oplossing:

Dat ze stoppen met dreigen qua betalingen, is de heer P wel op de hoogte van deze malafide praktijken, hij heeft immers zijn naam hieraan gekoppeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zwaluw Comfortsanitair over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zwaluw Comfortsanitair in behandeling genomen

Bericht van Zwaluw Comfortsanitair

8 maanden geleden - Geachte heer Jorge G, Bedankt voor uw uitleg.

Bericht van Zwaluw Comfortsanitair

8 maanden geleden - Geachte heer, Zoals met u reeds besproken vragen wij niet anders van u dan de voorwaarden na te komen. Wij maken voor u een maatwerk product. Hiervoor vragen wij en aanbetaling. Dat u vervolgens hier een klacht plaatst omdat u niet kunt/wil betalen verbaast ons. Ook uw mail met dreigementen naar ons personeel of mensen die aan ons verwant zijn lijkt ons zeer ongepast. Indien u de opdracht liever annuleert vernemen wij dit graag van u.

Reactie van de melder van de klacht G.

8 maanden geleden - Ik kan nergens dreigementen vinden, als het voorleggen van de honderden klachten aan jullie gericht, die ik wil voorleggen aan Heer P of ie er weet van heeft als dreigement wordt gezien, kunnen jullie beter teruggaan naar de schoolbanken. Het zou voor jullie gepast zijn te stoppen met nieuwe klanten aan te nemen en de klachten van alle gedupeerden eerst op te lossen. Elk bedrijf heeft coulance met betalingen als iemand op vakantie is maar ogenschijnlijk weten jullie niet wat dat betekend. Zoals eerder gemeld staat het bedrag dat voor jullie bestemd is op een deposito rekening waar ik tijdens mijn vakantie niet bij kan gezien het feit dat ik de inloggegevens niet mee heb. Een advies aan jullie is het bedrijf te sluiten en de mensen hun geld te retourneren! O ja, misschien wordt dit ook al als dreigende taal ervaren.

Alle klachten die gemeld zijn door G.