Klacht: Geen levering, geen klachtafhandeling

op 05 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via coolblue een wasmachine besteld die de volgende de dag al geleverd zou worden. Bleek geleverd te worden door Dynalogic. De volgende dag kreeg ik, een uur voor het vermelde tijdvak zou eindigen, te horen via SMS dat ivm drukte de tijd niet gehaald werd en een ander moment werd ingepland.
Omdat ik niet de hele dag thuis wilde zitten, maar wel echt zsm een wasmachine nodig had, heb ik gebeld met klantenservice van Dynalogic.
Daar heb ik eerst 20 minuten moeten wachten (45 ct per minuut!!) voor ik iemand aan de telefoon kreeg…. Die vertelde me dat ze het heel druk hadden ivm de Pinksterdagen en dat ze de levering voor die middag/avond zouden inplannen.
Na de hele dag thuis wachten is er niemand op komen dagen.
Volgende dag weer gebeld en wederom 20 minuten moeten wachten..
Toen werd doodleuk verteld dat ze de levering helemaal niet ingepland hadden nog en dat ik pas over 4 dagen (was vrijdag dat ik belde) aan de beurt was!!
Hier konden ze echt niks aan doen en er konden nog geen verontschuldigen vanaf ook..

Uiteindelijk heb ik rechtstreeks zaken gedaan met coolblue, welke het wel als een professioneel bedrijf serieus oppakken. Die hebben mijn wasmachine zelf afgeleverd de volgende dag.

Ik heb nu voor 16 euro aan onkosten gemaakt voor de belletjes naar Dynalogic welke ik niet had hoeven maken als ze hun werk hadden gedaan. Ook een excuus als drukte met Pinksteren zal elk jaar voorkomen en daar zou makkelijk op te anticiperen zijn door meer personeel etc in te plannen op dergelijke momenten….

Ik heb een klacht ingediend via de mail en kreeg na enkele dagen enkel het bericht dat het ze speet maar dat het druk was geweest.
Op mijn eis om de 16 euro te vergoeden werd niet i gegaan.
Daarom nog twee mails gestuurd met het verzoek om ook daarop te reageren, maar ik word nu kennelijk doodgezwegen en steken ze hun kop in het zand..
Zeer onprofessioneel bedrijf, eigenlijk geen woorden voor, schandalig.

Als mijn onkosten van 16 euro zijn betaald en de klacht inhoudelijk is behandeld.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:04 geantwoord

Geachte heer Morgenstern,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 15 augustus 2017 om 08:37 geantwoord

Vreemde reactie weer dit.. Ik heb een algemene excuus mail gekregen, maar er wordt totaal niet ingegaan op mijn claim om de belkosten vergoed te krijgen omdat ik zo lang door hen aan de telefoon werd gehouden tot 2 keer toe. Totaal was dit 20 euro.. Heel makkelijke afhandeling dit, slechte klachten afhandeling.
Geen zaken met dit bedrijf doen!

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Morgenstern