Klacht: geen levering bestelling na betaling

op 08 juli 2016 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Ik heb een bestelling gedaan voor het ontvangen van een rapport inclusief een optie voor het kopen van 2 zilveraandelen en 2 goudaandelen bij het bedrijf van Jack Hoogland aandelenadviseur. Betaling is gedaan en afgeschreven van mijn INGrekening op 28 juni 2016. Bedrag €79,=. Omschr:woens 101724102. De ontvangst en de dag van versturing zijn direct erna per email bevestigd.

Na alsnog levering en indien dat niet mogelijk is terugbetaling gehele bedrag

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IcePay

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IcePay nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 16 november 2016 om 12:26 geantwoord

Beste Jan,

Is het probleem inmiddels met het bedrijf van Jack Hoohland opgelost? Zo niet, dan begrijp ik goed dat u het bedrag gecrediteerd wil hebben. Helaas kunnen wij dit niet voor u regelen.

ICEPAY handelt alleen de betaling(en) af en wij hebben dus geen invloed op de levering en/of terugbetaling(en) van de bestelling.

Mocht het dus nog niet opgelost zijn, dan adviseer ik u daarom om contact op te nemen met Jack Hoogland en te vragen of zij het bedrag kunnen crediteren of alsnog de bestelling kunnen leveren.

Wilt u meer weten over de diensten van ICEPAY, dan kunt u hier meer informatie over ons vinden: https://icepay.com/nl/betaald-via-icepay/

ICEPAY Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door jcvlfrankrijk