Klacht: Geen levering

op 29 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic heeft ook bij mij al 4 keer een sim van vodafone zullen afleveren. 4x dus thuis zitten wachten en geen Dynalogic. Gezien alle andere klachten heb ik het abonnement bij Vodafone geannuleerd. Als er een bedrijf iets met Dynalogic verzend zal ik er dus niets kopen want je kijgr het gewoon niet.

Als alles weer geregeld is bij mijn huidige profider.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:12 geantwoord

Geachte heer Pommerel,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 19:56 geantwoord

want de klacht is al telefonisch doorgegeven bij Dynalocig

Alle klachten die gemeld zijn door Frank en Marja