Klacht: Geen levering.

op 28 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tussen 09:00 en 22:00 komen wij bezorgen…
Is dat van deze tijd?

Uiteindelijk bericht ontvangen dat er 20 adressen voor mij zijn en dat de verwachte aankomst tijd tussen 17:15 en 18:45 is.

Wijziging 1: tussen 17:15 en 19:45.

Het is nu 21:30 en nog steeds geen pakket. Daar neem je dan een vrije dag voor op.

Dan maar bellen met de klantenservice. Daar krijg ik letterlijk de mededeling dat de klantenservice letterlijk over 1 min. gaat sluiten, dus niets voor mij kan betekenen. Waarschijnlijk is het track en tracé toestel kapot van de schauffeur, is de mededeling.

Mijn klachten gaan ook uit naar Wehkamp waar de garantie is ” voor 23:00 uur besteld, morgen in huis” niet dus…. Na meer dan 1000 klachten, krab je jezelf toch even achter de oren of dit wel het juiste bedrijf is waar je zaken mee doet??

Het is overigens niet de eerste keer. Letterlijk alle keren dat ik een pakket zou ontvangen van dynalogic… Is verkeerd gegaan!!! Dat dit bedrijf nog bestaat begrijp ik echt niet.

Wanneer alle bedrijven waar ik zaken mee doen niet meer kiezen voor dynalogic als partner maar een bedrijf waar ze op kunnen bouwen en betrouwbaar is. Alle bedrijven die zaken doen met dynalogic zijn in mijn ogen niet klantvriendelijk en doen weinig tot niets aan hun klanttevredenheid.

Slechter dan slecht.

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Seraja