Klacht: Geen levering

op 19 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte,
Vandaag zou ik tussen 08:00-13:00u mijn Vodafon sim-kaart geleverd krijgen, welke 20 juli in gaat. Om 13:48u ontvang ik een SMS met de melding dat de levering rond 14:20u zou plaats vinden. Ik ben thuis gebleven, sterker nog in heb in de voortuin staan werken om op de levering te wachten. Om 14:45u nog geen levering. Online zie ik vervolgens deze melding:
19 jul. 2017 14:24 1
Opdracht niet uitgevoerd, contractant/contactpersoon niet aanwezig
19 jul. 2017 14:24 2
Transport geregistreerd, afspraak dient nog gemaakt te worden
19 jul. 2017 09:32 1
Vertrek van depot

Ik heb direct Dynalogic gebeld, deze vertelde dat de koerier was langs geweest en zelfs een briefje in de bus had gedaan. Onmogelijk, want ik heb in de voortuin en klikko schoon staan maken en er is niemand geweest, dus ook geen briefje in de bus!!!! Dynalogic wilde niets doen en verwees mij terug naar Vodafone om een nieuwe afspraak in te plannen. Gevolg is nu dat ik morgen als zelfstandig ondernemer onbereikbaar ben, doordat een koerier van Dynalogic zijn werk verzuimt te doen.

Dynalogic “kan” geen contact opnemen met de koerier, zodat deze terug kan komen (want deze is net langs geweest en dus nog n de buurt), levering op deze dag is onmogelijk, een spoed koerier daar doen ze niet aan. Morgen, op de dag dat mijn abonnement in gaat kan er niet geleverd worden en dus kan ik pas vrijdag avond 21 juli mijn Sim kaart geleverd krijgen. Als ZZP-er 2 dagen telefonisch onbereikbaar en Dynalogic doet niks voor een nieuwe klant die volledig pakket afneemt (tv, internet, telefoon en mobiel) die wel volledig mag betalen. Daarnaast kunnen cliënten mij dus twee dagen niet bereiken waardoor ik omzet mis.

Ik kan onmogelijk zakelijk 2 dagen niet bereikbaar zijn. Ik moet dus morgen naar de dichtstbijzijnde Vodafone winkel om op te lossen waar Dynalogic een steek heeft laten vallen. Deze winkel zit op 6,0 km in de· Heuvelstraat 48A. Hierdoor heb ik de eerste 2 clienten van de dag moeten annuleren. Verlies van inkomsten voor het annuleren bedragen €180.95
Door het niet meewerken c.q. meedenken en nakomen van de afspraak moet ik onnodig kosten maken. Door nalatigheid van de koerier en Dynalogic en het feit dat zij niets wilden doen en vast hielden aan hun protocol moet ik nu kosten maken:
€180.95 zakelijke inkomsten verlies
Reiskosten retour naar het centrum van Tilburg
Parkeerkosten parkeer garage.
Deze wil ik graag vergoed hebben

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:00 geantwoord

Geachte mevrouw Tijssen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 19 augustus 2017 om 14:07 geantwoord

Er is geen oplossing geboden

Alle klachten die gemeld zijn door Fuzz-et