Klacht: Geen levering

op 22 augustus 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Op 2 augustus bestelde ik een onkruidbrander en butaangasflesjes bij Praxis, ordernummer 1450838805 levertijd 2 tot 3 dagen. Ik heb drie keer telefonisch contact gehad met Praxis waarvan een keer werd gezegd dat er contact met de leverancier opgenomen zou worden en ik een terugkoppeling zou krijgen ( nooit gehad) en een keer werd gezegd dat ik de brander op 12-8 zou ontvangen ( niet ontvangen dus). De 16e heb ik weer gebeld en toen werd mij verteld dat de leverancier ze niet kon leveren, ze er nu wel waren en het dus vreemd was dat ik nog niets ontvangen had. Hij zou contact opnemen met de leverancier en ik zou een terugkoppeling krijgen. Ik heb toen inderdaad een mailtje gekregen waarin stond dat er contact opgenomen zou worden met de leverancier..Het is nu de 22 augustus en ik heb nog steeds geen brander ontvangen en verder ook niets gehoord.

Spoedige levering van het bestelde artikel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 25 augustus 2016 om 12:43 geantwoord

Heeft op 30 augustus 2016 om 13:55 geantwoord

Ik heb op 17 Augustus niets vernomen over een levering! Op 25-08 kreeg ik een mailtje van de klantenservice dat mijn bestelling op maandag d 29e geleverd zou worden, en wederom is er niets geleverd!! Ik wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling en word steeds aan het lijntje gehouden met loze beloftes over de levering ik vind dit onacceptabel!

Alle klachten die gemeld zijn door AnnekeSchoonebeek