Klacht: Geen levering

op 20 juni 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb op 6 juni een horloge Aeromeister -1880- (TaildraggerAM8007) voor €75 gewonnen bij VakantieVeilingen.nl Inclusief administratiekosten en verzendkosten kwam dit uit op een bedrag van €85,95. Er werd mij verzocht om dit bedrag vrijwel direct te betalen,zodat er geen extra kosten in rekening gebracht hoefde te worden. Heb dit bedrag direct betaald. Vrij snel daarna kreeg ik een mail met een bevestiging van betaling. Kort daarna volgde een e-mail met daarin het bericht dat mijn product verstuurd was en deze met 7 werkdagen geleverd zou worden. Ik kreeg tevens direct een track en trace code meegestuurd van DHL waarin stond dat het pakket vanaf 6 juni op weg was van de verzender naar hun sorteercentrum. Alles leek goed te gaan maar na 7 werkdagen was er nog steeds niks binnen en was de status van het pakket op de DHL site ongewijzigd. Toen ben ik maar eens op de website gaan kijken van vakantie veilingen en kwam erachter dat ik minimaal 10 werkdagen moest wachten totdat het product geleverd zou kunnen worden. Heb dit gedaan. Tot vandaag( 20-06). Ik kreeg een mail van vakantie veilingen,daar stond in dat het product niet meer leverbaar was!!!!??? En dat mijn geld met 14 dagen terug gestort zal worden,en als goedmakertje zou ik een voucher van €10 krijgen die ik kon gebruiken bij een volgende veiling. Nu voel ik mij lichtelijk voorgelogen door de mensen van VakantieVeilingen. Hoe kan het nou dat het product eerst “verzonden” zou zijn en dan opeens na 10 dagen niet meer “leverbaar” is?! En dat er aan mij word gevraagd om vrijwel direct te betalen,anders krijg ik allemaal extra kosten en hun doodleuk aan jou vertellen dat ze je pas na 2 weken je geld terug storten. Ik vraag me af of hun niet een vergelijkbaar of vervangend product zouden moeten regelen. Zou hier graag meer van horen.

Als ze met een knappe oplossing komen

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 juni 2016 om 09:04 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat er een probleem is geweest met de levering van de Aeromeister horloges. Helaas heeft het warenhuis waar wij de horloges inkopen de status van de bestellingen al op \'\'verzonden\'\' gezet en een Track & Trace aangemaakt, zonder na te kijken of er wel voldoende voorraad was.

Ook wij zijn hier pas later achtergekomen. Uiteraard is dit niet de bedoeling en wij vinden dat onze klanten hier ook niet de dupe van hoeven te worden. Wij hebben ontzettend ons best gedaan om het horloge alsnog te kunnen leveren. Helaas is dit niet gelukt.

Om deze reden hebben wij besloten om uw veiling te annuleren en u als extra compensatie een veilingtegoed aan te bieden van 10 euro, die u wellicht kunt gebruiken bij een veiling van een ander Aeromeister horloge.

Ik hoop dat wij het probleem op deze manier toch kunnen oplossen voor u.

Met vriendelijke groeten,
Mara - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Mitkrob