Klacht: geen levering

op 18 juni 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb op 15 juni bezorg afspraak gemaakt over het leveren van een paket op 17 juni tussen 12 en half 5 maar niets geleverd later is er zonder dat ik het wist een ander tijdstip gemaakt tussen 12 en 13 uur maar ook geen levering ging om een paket van tele 2

Gewenste Oplossing:

als ze het leveren oke nu niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joepsita16
x