Klacht: Geen levering

op 01 juli 2019 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij deze webshop een tablethouder voor in de auto besteld.
Product na 11 dagen nog steeds niet geleverd terwijl de webshop 1-4 dagen levertermijn vermeld, webshop weigert terugbetaling. Daarnaast communiceert deze Nederlandse webshop in het Engels!(?). Na contact te hebben gehad en daarbij duidelijk aangegeven te hebben mijn geld terug te willen, reageert de webshop niet meer.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld, incl verzendkosten, terugbetaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MyTrendyPhone.nl in behandeling genomen

Bericht van MyTrendyPhone.nl

1 jaar geleden - Beste,bedankt voor uw review.Mijn excuses voor het ongemak. U hebt uw bestelnummer of klantnummer niet doorgegeven, zodat ik uw bestelling van dichterbij kan bekijken.Mijn collega moet al hebben uitgelegd dat we 10 werkdagen moeten wachten voordat we actie kunnen ondernemen met betrekking tot uw bestelling.U u kunt ons altijd een e-mail sturen en binnen 24 uur een antwoord krijgen of op ma-vr: 10-22 uur. Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we u verder kunnen helpen. Bij voorbaat dank.Mieke van Dalen Customer service manager

Alle klachten die gemeld zijn door DvD461