Klacht: geen krant vandaag

op 10 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2016 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Donk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken en zien wel dat het juiste adres genoteerd staat. Daarom hebben wij een bezorgklacht aangemaakt. Wij hopen dat u onderhand wel gewoon De Telegraaf ontvangt zoals het hoort.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door van Donk