Klacht: geen krant otvangen

op 19 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 februari 2018 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van Iterson,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant op maandag 19 februari 2018 niet is bezorgd. U geeft ook aan dat dit niet de eerste keer is.

Begrijpelijk dat het vervelend voor u is om niet op een correcte bezorging van uw krant te kunnen rekenen. Als abonnee moet u hier op kunnen vertrouwen.

Helaas blijkt uit onze administratie dat u vandaag ook geen krant heeft ontvangen. Wij hebben deze melding samen met uw vorige melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst.
Uw melding heeft hierbij de hoogste prioriteit gekregen. Wij onderzoeken op dit moment de oorzaak van het probleem en zullen passende maatregelen nemen om de bezorging zo snel mogelijk weer correct te laten verlopen.

Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement inmiddels verschoven met het aantal gemiste bezorgdagen, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 20 februari 2018 om 14:54 geantwoord

De oplossing is niets meer dan zoals het hoort.Mijn probleem is dat ik wel al 2 dagen mijn krant mis en dat vind ik heel erg.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk van Iterson