Klacht: Geen krant ontvangen en altijd te laat

op 13 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 februari 2018 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Welzen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf de afgelopen tijd niet op orde is geweest.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u een abonnement bij ons heeft waarop u op zaterdag uw Telegraaf bezorgd krijgt. Afgelopen zaterdag 10 februari 2018 heeft u via Mijn Media uw klacht aan ons doorgegeven en dit is doorgezet naar onze bezorgdienst om onder andere besproken te worden met onze bezorger.
Omdat het in korte tijd 2 keer mis is gegaan, hebben wij de situatie ook voorgelegd aan onze depothouder. Deze gaat samen met een onafhankelijk inspecteur op zoek naar de oorzaak en zullen dit gaan oplossen.
Wij zouden u willen vragen om het aankomende zaterdag voor ons in de gaten te houden en melding te maken indien de bezorging niet goed verloopt.
Ter compensatie van de gemiste kranten is uw proef abonnement met 2 zaterdagen verlengd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Welzen