Klacht: geen krant ontvangen

op 23 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 februari 2018 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte fam. Renselaar,

Hartelijk dank voor uw bericht. vervelend dat u de krant gisteren niet ontvangen heeft. Onze excuses voor het ongemak. Helaas is na bezorging van de krant sinds een aantal jaren niet meer mogelijk. Uiteraard worden de gemiste kranten wel aan u vergoed d.m.v. het opschuiven van de betaaldatum.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team (BR)

Alle klachten die gemeld zijn door HH van Renselaar