Klacht: geen krant ontvangen

HH van Renselaar op 23 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 23 februari 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte fam. Renselaar, Hartelijk dank voor uw bericht. vervelend dat u de krant gisteren niet ontvangen heeft. Onze excuses voor het ongemak. Helaas is na bezorging van de krant sinds een aantal jaren niet meer mogelijk. Uiteraard worden de gemiste...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 23 februari 2018

Op 22 februari 2018 diende de klager een klacht in omdat De Telegraaf niet was bezorgd. Ondanks de melding ontving de klager later op die dag nog steeds geen krant. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Op donderdag 22 februari 2018 klacht ingediend dat De Telegraaf niet bezorgd was. Helaas later op de dag ook géén krant na bezorgd gekregen.

Gewenste Oplossing:

Als alsnog een krant bezorgd was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 februari 2018 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte fam. Renselaar,

Hartelijk dank voor uw bericht. vervelend dat u de krant gisteren niet ontvangen heeft. Onze excuses voor het ongemak. Helaas is na bezorging van de krant sinds een aantal jaren niet meer mogelijk. Uiteraard worden de gemiste kranten wel aan u vergoed d.m.v. het opschuiven van de betaaldatum.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team (BR)

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM