Klacht: Geen krant ontvangen

op 23 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 februari 2018 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Munster,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u ook vandaag de krant niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact gezocht met de bezorgingsdienst en zij geven aan dat de krant vandaag door omstandigheden wat later kan komen. Uiteraard werken zij aan een oplossing dat de krant weer op tijd bij u bezorgd wordt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team (BR)

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen19772018