Klacht: Geen krant ontvangen

op 06 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 februari 2018 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Kuijpers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u gisteren, 06 februari 2018, geen Telegraaf heeft ontvangen.

Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant niet te ontvangen. U mag als abonnee van onze krant rekenen op een correcte bezorging.

Wij hebben uw melding al verwerkt staan in onze administratie. Deze is inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst. Wij nemen passende maatregelen om herhaling te voorkomen.
Ter compensatie van de gemiste krant verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 15 Koploper