Klacht: Geen krant ontvangen

op 23 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag, zaterdag geen krant ontvangen, nabezorging zou niet mogelijk zijn. Onbegrijpelijk. Klacht vroeg genoeg gemeld. Jullie maken je er erg makkelijk van af. Alleen melden dat nabezorging niet mogelijk is.Wanneer dit niet opgelost wordt, zal ik mijn abonnement niet verlengen.

Als de krant zo spoedig mogelijk, dus vandaag nog bezorgd wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 december 2017 om 11:42 geantwoord

Geachte mevrouw Piket,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat afgelopen zaterdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat de nabezorgdienst in 2013 was afgeschaft, is het nabezorging van de krant geen mogelijkheid meer. Wel zullen wij de nodige stappen ondernemen, om te voorkomen dat u wederom de krant moet missen.

Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een extra dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Tevens bieden wij de mogelijkheid om de krant, op dagen dat u deze niet ontvangt, digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd om de hoogte van het allerlaatste nieuws.

WIj vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op.

SA- Webcare Team

Heeft op 27 december 2017 om 11:48 geantwoord

De zaterdagkrant voor de Kerstdagen is niet een gewone krant, dus het abonnement met 1dag verlengen is een magere oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door robinmarco