Klacht: Geen krant ontvangen

op 17 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 juni 2017 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Verhoeven,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant regelmatig niet bezorgd wordt.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben u op 19 juni 2017 proberen te bellen. Helaas hebben wij u niet bereikt.

Met de door u opgegeven gegevens kunnen wij geen abonnement terugvinden in ons systeem. Wellicht staat uw abonnement geregistreerd op een ander adres? Graag ontvangen wij van u extra informatie zoals uw klantnummer en een eventueel ander adres.

U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 0888248242.

Hartelijke groet,

MvS - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door info@noudoptiek.nl