Klacht: geen krant ontvangen

op 02 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag geen krant ontvangen, gisteren wel een mail ontvangen ontvangen over jullie nieuwe dienst maar zie dat ik daarvoor toestemming moet geven voor het gebruik van cookies en daar pas ik voor dus zal ik daar derhalve geen gebruik en voor mij een waardeloze aanvulling op mijn abonnement.

Als ik mijn krant van vandaag krijg en als jullie die verplichting verwijderen voor die cookies.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 mei 2017 om 11:14 geantwoord

geachte mijnheer Van Gerardkerkhof, Bedankt voor uw bericht omtrent de cookie-melding op onze website.
U heeft de vraag gekregen in te stemmen met het gebruik van cookies. Wij zijn verplicht u deze vraag te stellen als gevolg van de zogenaamde 'Cookiewet', een onderdeel van de Telecommunicatiewet.
Cookies zijn belangrijk voor het functioneren van onze site. Het niet accepteren van cookies heeft dan ook gevolgen voor de manier waarop u telegraaf.nl krijgt gepresenteerd.
Cookies worden ook gebruikt door bedrijven die op onze sites adverteren. Sommige van deze worden als indringend ervaren omdat deze partijen u proberen te volgen. Wij bieden u de mogelijkheid om aan te geven welke cookies u wel en welke u niet accepteert. Dit doet u door op ‘Geavanceerde instellingen’ te klikken wanneer de cookie-melding verschijnt. Het nadeel van het weigeren van bepaalde cookies is dat sommige delen van de site niet bruikbaar zijn of er minder mooi uitzien.
Wij hebben uw melding dat uw krant vandaag niet bezorgd is direct doorgegeven aan onze bezorgdienst. Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant te moeten missen. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw krant verder correct te bezorgen. Ter compensatie van de gemiste krant hebben wij de betaalde periode van uw abonnement verlengd met een bezorgdag. Onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met onze krant. Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team.

Heeft op 02 mei 2017 om 21:49 geantwoord

Het niet accepteren van cookies en dat daardoor een site niet correct functioneert is in mijn optiek een vorm van chantage, overigens is uw firma niet de enige die zich daar schuldig aanmaakt en je verschuilen achter de overheid is een zwakte bod.

Alle klachten die gemeld zijn door gerardkerkhof