Klacht: Geen krant ontvangen

op 15 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen keurig gemeld dat ik geen krant heb ontvangen.
Wordt weer afgedaan met kunnen niet nabezorgen wordt weer verrekend .
Als bedrijf zijnde moet je je verplichtingen nakomen en niet zo makkelijk afschuiven op wordt weer verrekend.

Gewenste Oplossing:

Alsnog vandaag bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jwvede

1 maand geleden - Zo kom je wel van je abonnees af. Een zeer slecht beleid van de telegraaf. Ik zal iedereen afraden om een abonnement te nemen op deze krant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Ede,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de krant niet heeft mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Uiteraard gaan wij zeer serieus om met de bezorgklachten van onze klanten en doen wij er alles aan om de bezorging naar wens te laten lopen. U kunt er daarom van uitgaan dat de nodige maatregelen genomen worden en de bezorging vanaf heden weer naar behoren zal verlopen.

Wij waarderen uw feedback betreft de nabezorging en zullen hier intern een melding van maken.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jwvede