Klacht: geen krant ontvangen

op 07 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 oktober 2016 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Harrie,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van De Telegraaf op vrijdag 7 oktober niet goed is gegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht genoteerd en doorgegeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om dit in de toekomst te voorkomen.
Helaas hebben wij geen mogelijkheid meer tot nabezorging dus ter compensatie zullen wij de betaaldag van uw abonnement met een dag verschuiven zodat u de gemiste krant niet hoeft te betalen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie Kersten de klein