Klacht: Geen krant ontvangen 28-04-2017

op 28 april 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 april 2017 om 08:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Davidis,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u De Telegraaf op vrijdag 28 april 2017 niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb uw klacht doorgegeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde komt.
Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen. Wanneer u bij ons meldt dat u een krant niet heeft ontvangen, compenseren wij dit op uw abonnement door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende betaalperiode. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Natuurlijk begrijpen wij ook dat u op de dag zelf op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws en daarom kunnen al onze abonnees ook digitaal met ons meelezen. In het geval dat het voorkomt, kunt u met uw Mijn Media account inloggen op onze website via www.telegraaf.nl/telegraaf-i of op onze verschillende apps voor smartphone en tablet en dan digitaal De Telegraaf met ons meelezen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door eduard67