Klacht: Geen krant in de brievenbus

op 09 oktober 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Heb sinds een kleine 3 maanden een abonnement lopen op het AD. Ik heb gekozen voor het Zaterdag + Digitaal abonnement. Dat betekend dat ik iedere zaterdag een fysieke kopie van de krant in mijn bus mag ontvangen. Echter is het nu al meer dan 5 keer voorgekomen dat ik geen krant heb mogen ontvangen en heb ik ook meerdere klachten geplaatst bij het AD.

Geboden oplossingen tot nu toe, we gaan er achteraan en zorgen dat het binnen 7 werkdagen opgelost is. Niet correct helaas gezien het probleem zich afgelopen weekend weer heeft aangedaan.

Geboden oplossing, bij deze krijgt u wat bonnetjes van ons om een gratis krant af te halen bij uw krantenpunt… fijn maar waarom heb ik dan een abonnement afgesloten?

Het tweede probleem, er was bij afsluiten van het abonnoment een Galaxy Tablet beloofd. Deze zou na de derde betaling verzonden worden. Momenteel 2 betaling voldaan (en deze werden beide rond de 20ste van de maand afgeschreven.. u raad het al.. de derde betaling is tot op heden (9 oktober) nog niet afgeschreven.. en is het AD dus niet verplicht om de tablet te versturen..

Ik heb er schoon genoeg van om telkens rondjes te moeten lopen om mijn klachten aan het licht te krijgen.. beloftes als we bellen u terug en dat gebeurt dan niet, en we doen ons best dit binnen 7 werkdagen op te lossen zijn rond uit gewoon niet waar.

Ik zou het heel prettig vinden als ik vanaf nu gewoon iedere zaterdagochtend mijn AD op de deurmat mag ontvangen.

Ook zou ik het prettig vinden dat het afschrijven van de maandelijkse kosten op dezelfde afgesproken data plaats zullen vinden.

En ik zou heel erg graag de beloofde tablet zo spoedig mogelijk willen ontvangen.. ook gezien de krant dus niet bezorgd word ik het wel digitaal zou kunnen lezen op de tablet die verzonden zou worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michael van den Heuvel