Klacht: Geen krant gehad kan mijn klacht niet kwijt.

op 15 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag geen krant gehad ben al jaren lid van de telegraaf. Wil de klacht doorgeven, sta ik niet in het systeeem, staat mijn adres niet genoteerd, ?? Is ook al eerder gebeurd, na tel. Contact zou het opgelost worden, dus niet. J.Diender Kwart 40 8265 st Kampen. 0651071678

Ik wil mijn krant graag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 februari 2018 om 15:41 geantwoord

Geachte heer Diender,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.U staat bij ons genoteerd in het systeem, u zou gewoon uw klacht moeten kunnen doorgeven.

Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het aller laatste nieuws.

Om ervoor te zorgen dat u weer de krant ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice. Ter compensatie hebben wij uw factuur datum met een dag verlengd.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Aletta98