Klacht: geen krant gehad

op 01 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 mei 2017 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer vd Brink, bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk dat u onze krant mist! Uw nieuwe abonnement gaat echter pas in met ingang van vandaag 2 mei 2017. Wij gaan er van uit dat u onze krant vandaag heeft ontvangen. Wij wensen u veel leesplezier! Vriendelijke groeten, AN Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door lvdbrink