Klacht: Geen krant .

op 20 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 december 2017 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Vrielink,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u vandaag uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar onze bezorgdienst. Dit wordt ook besproken met onze bezorger en samen zullen wij de nodige handelingen verrichten om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.

Uiteraard compenseren wij een gemiste krant op uw abonnement door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende actieperiode van uw abonnement om er zo voor te zorgen dat u aan het eind wel het aantal kranten heeft ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
BR - Webcare Team Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door H.L.VRIELINK .