Klacht: geen krant

op 10 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 oktober 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw buren vandaag geen Telegraaf hebben ontvangen.

Wat aardig dat u dit voor hen doorgeeft! Wij hebben inmiddels geprobeerd om telefonisch contact met uw buren op te nemen, maar dit is helaas niet gelukt.

Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en nemen passende maatregelen om de bezorging van hun krant verder correct te laten verlopen.

U geeft in uw bericht ook aan dat dit vaker is gebeurd. Wij hebben de laatste melding in augustus in onze administratie verwerkt staan. Uw buren kunnen deze meldingen ook telefonisch doorgeven via telefoonnummer 0888248241.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen uw buren nog veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten, AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 1944Asile