Klacht: Geen korting met bon uit waardebonnen boekje

op 01 december 2018 over Plus in de categorie Supermarkten

Volgens de Actie Robijn Klein Krachtig uit het waardebonnen boekje van 25 november tm 1 december heb ik korting op alle flacons van 735 ml, bij aanschaf van 4 stuks.
In de winkel vertelden ze mij dat het echter alleen de flacons Robijn Color en Black Velvet betreft en deze zijn op.
Er zijn wel andere flessen van Robijn Klein Krachtig aanwezig van 735 ml, maar hier krijg ik geen korting op???Staat toch echt in het waardebonnenboekje!
Heb die 4 flessen dus maar weer terug gedaan. Gelukkig nog op tijd in de gaten gehad.
Jullie actie staat niet juist vermeld!! Het is uberhaubt echt opletten bij de Plus of je wel je korting krijgt, want je moet je bonnen niet vergeten in te leveren….handig met zo’n zelfscanner. Nu staat het echter ook nog eens verkeerd vermeld. En ze kunnen bij de Plus niets voor je doen.
Ben teleurgesteld en misleid door de actie.

Weg met het waardebonnen boekje!
Alle korting meteen er af, zodat het zelfscannen dit ook meeneemt. Geen gedoe meer bij de kassa!
Wil graag de korting alsnog ontvangen en een vergoeding voor het indienen van deze klacht!
Ik kom hier altijd bij de Plus en vind de winkel verder goed, behalve dat je dan zo op de korting moet letten of je deze wel daadwerkelijk krijgt. Het gaat vaak mis met de bijzondere aanbiedingen zoals het waardebonnen boekje.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

Reactie van de melder van de klacht Hanita10

4 maanden geleden - Weet niet of ik juridische stappen aan had moeten vinken. Maar hoop wel dat jullie het probleem serieus nemen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanita10